Genvalgt til bestyrelsen i Danmarks Private Skoler

Danmarks Private Skoler har afholdt årsmøde 27.-28. oktober

Danmarks Private Skoler, der er organisation for private grundskoler, gymnasier, hf og studenterkurser fordelt over hele Danmark, har holdt årsmøde på Hotel Nyborg Strand 27.-28. oktober.

Et af punkterne på mødet var valg til foreningens bestyrelse, og her blev Randers Realskoles skolebestyrer Hans Myhrmann genvalgt til bestyrelsen for yderligere en 2-årig periode.

Som Danmarks største privatskole har vi en naturlig interesse i at deltage aktivt i den forening, der varetager privatskolernes interesser over for bl.a. Folketinget og Undervisningsministeriet.

Samtidig har vi på den måde også “fingeren på pulsen”, når det drejer sig om alle de forhold, der vedrører privatskolernes rammebetingelser og muligheder.