Informationsmøde for de 8 kommende 7. klasser

200 elever og deres forældre mødte op

Efter ferien får vi 8 motiverede klasser i 7. klasse! Der er i hvert fald ingen tvivl om, at eleverne fik et rigtig godt afsæt til det kommende skoleår.

Alle 200 elever og deres forældre var mandag aften til informationsmøde på Randers Realskole.

Der var fælles start i Realskolens idrætshal, hvor skolebestyrer Hans Myhrmann bød forældrene velkommen og talte om de gensidige forventninger, der er så vigtige for et godt skoleforløb.

Efterfølgende blev eleverne sendt op i klasserne, hvor de naturligvis var spændte på at møde deres kommende klassekammerater og lærere.

På vej hjem var der store smil på ansigterne, og der var allerede lavet sociale aftaler, så eleverne kan nå at lære hinanden endnu bedre at kende inden den 14. august, hvor skoleåret starter.