Reception: Skoleleder Hans Myhrmann’s 50 års fødselsdag

Fødselsdagsreception

28. oktober afholdt skolen reception i anledning af skoleleder Hans Myhrmann’s 50 års fødselsdag. Den røde løber var rullet ud, og Hans tog ved indgangen imod de mange gæster.

I skolens aula var der dækket op med lækre specialiteter, og i en uformel og hyggelig stemning tog gæsterne for sig af de mange lækkerier til både hals og gane. Undervejs blev vi godt underholdt af musikalske indslag fra nogle af skolens dygtige elever.

Der blev holdt taler af bl.a. skolens bestyrelsesformand Christian Bjørn, souschef Ann Andersen, bestyrelsesmedlem fra Danmarks Privatskoleforening Poul Sørensen, der til daglig er skoleleder på Fredericia Realskole, repræsentant for lærerpersonalet Jeppe Klindt Thomassen samt musiklærer Karin Skjøttgaard, der også stod i spidsen for elevernes musikalske udfoldelser.

Blandt de mange gaver donerede bestyrelsen en litografi af Ole Ahlberg forestillende en betuttet TinTin foran en betagende udsigt. Se billederne for nærmere forklaring.

Efter talerne bredte hyggesnakken sig, og Rasmus Lyngholm skabte en fin musikalsk kulisse med guitar og sang.

Se de festlige billeder.