Til forsiden

U16-mestrene blev hyldet på rådhuset
Søndag 11. maj vandt håndboldpigerne fra Randers HK det danske mesterskab for U16-piger.
11 ud af de 12 piger på holdet går på Randers Realskole, og de er en del af miljøet omkring vores ElitesportsCollege.

Pigerne sikrede sig det danske mesterskab med en sejr over BK Ydun i København, og tirsdag var pigerne så inviteret til en lille sejrs-ceremoni på det gamle rådhus i Randers. Borgmester Claus Omann Jensen, der i sin tid selv var en habil håndboldspiller, roste dem for de flotte resultater, der udover det danske mesterskab også omfatter titlerne som pokalvindere og nordiske mestre!

Collegeleder Christian Møller fremhæver det unikke talentkoncept i Randers, hvor Randers HK, skoler og college har lavet et tæt elitemiljø, og peger på det som en vigtig parameter for den store succes. Der var gaver fra Sparekassen Kronjylland, Randers Kommune og Randers Realskole. Et stort tillykke til pigerne og ros til det talentfulde trænerteam fra Realskolen og ElitesportsCollege.

free gallery lightboxby VisualLightBox.com v5.9

Randers Realskole    Fabers Allé 3    8900 Randers C    Tel. 8712 3230    Fax 8712 3238    info@randers-realskole.dk