Til forsiden

Generationsskifte på Randers Realskole
Skoleleder Karsten Pedersen har efter 35 års virke på Randers Realskole valgt at gå på pension pr. 1. august 2014. Ny skoleleder bliver Hans Myhrmann, der som nuværende udviklings- og souschef har haft et tæt samarbejde med Karsten Pedersen igennem flere år.

Generationsskiftet har været planlagt siden 2012, og denne tidlige udmelding har været med til at sikre en gnidningsfri overgang til en ny ledelse og en fortsættelse af den gode udvikling, skolen er inde i.

Reception fredag 20. juni kl. 14-17
Vi fejrer generationsskiftet med en uformel “goddag og farvel-reception” fredag 20. juni
kl. 14-17 i skolens forhal. Vi håber, du/I har lyst til at komme forbi og være med til at festligholde dagen, hvor vi også byder på et let traktement.

Alle er velkomne til også at benytte lejligheden til at kigge rundt på vores skole, der gennem de seneste år er blevet moderniseret i den helt store stil, så skolen i dag står med unikke undervisningsfaciliteter, herunder et nyt musik- og multihus.

Se pressemeddelelse

Randers Realskole    Fabers Allé 3    8900 Randers C    Tel. 8712 3230    Fax 8712 3238    info@randers-realskole.dk