Til forsiden

Se billeder          Se klip fra TV2          Se omtale i Randers Amtsavis

DM-håndboldpigerne fejres - før turen til VM i Kroatien

Pigerne fra Randers ElitesportsCollege/Randers Realskole vandt som bekendt onsdag 7. december DM i skolehåndhold i Strib på Fyn. I går blev de så fejret på Randers Realskole, hvor bl.a. skolens bestyrer Karsten Pedersen og borgmester Henning Jensen Nyhuus ønskede tillykke. Med det danske mesterskab i hus sikrede pigerne sig samtidig billetter til forårets VM-slutrunde i Kroatien.

"Til daglig optræder næsten alle spillerne på Randers HK’s bedste U16-mandskab, og det gør, at vi godt kan tillade os at have en lille forventning om, at de kan komme hjem med medaljer fra VM", siger collegeleder Christian Møller.

Randers Realskole    Fabers Allé 3    8900 Randers C    Tel. 8712 3230    Fax 8712 3238    info@randers-realskole.dk