Til forsiden

Se billeder her

Randers ElitesportsCollege til VM i skolehåndbold i Kroatien

Både piger og drenge fra Randers ElitesportsCollege/Randers Realskole var onsdag en tur til Strib på Fyn, hvor der var DM i skolehåndbold.

Pigerne vandt overbevisende 23-17 over Ikast og kvalificerede sig dermed samtidig til VM i skolehåndbold, der foregår i Kroatien i april. Drengeholdet fik sølvmedaljer efter et nederlag til Oure fra sydfyn, som var et rigtig godt hold.

Tillykke til pigerne med den flotte præstation. Vi ved, hvor meget I arbejder med jeres håndbold, og hvor meget det betyder for jer, at I nu skal til VM. Det bliver en kæmpe stor oplevelse, og vi er meget stolte af jer på Randers Realskole/Randers ElitesportsCollege.

Randers Realskole    Fabers Allé 3    8900 Randers C    Tel. 8712 3230    Fax 8712 3238    info@randers-realskole.dk