Til forsiden

Se billeder

Fødselsdagsreception 30. november 2012
Skolen afholdt reception i anledning af sKoleleder Karsten Pedersens 60 års fødselsdag. Den røde løber var rullet ud, og fakler ledte vejen ind til skolen, hvor Karsten Pedersen tog imod de mange gæster. Skolens aula var fyldt til bristepunktet, og gæsterne nød de mange lækkerier til både hals og gane - ledsaget af den gode musik fra nogle af skolens musikalske lærere.

Der blev holdt taler af både skolens bestyrelsesformand Christian Bjørn og formanden for Danmarks Privatskoleforening, Kurt Ernst. Blandt de mange gaver donerede bestyrelsen en rejse til Karsten Pedersen med frue.

Randers Realskole    Fabers Allé 3    8900 Randers C    Tel. 8712 3230    Fax 8712 3238    info@randers-realskole.dk