2018. Væreområde, amfi-scene m.m.

Funktionelt “væreområde”

Den tidligere skrænt ved skolens indgang blev i 2018 omformet til at nyt og spændende aktivitetsområde. Det er et flot og funktionelt ”væreområde”, som primært retter sig mod de unge fra mellemtrinnet og opefter.

Amfi-scene og aktiviteter

En stor amfi-scene og en række aktivitets- og udfoldelsesstationer udgør de fysiske rammer på et ”tæppe” af grønt kunstgræs, så det hænger æstetisk fint sammen med den store boldbane af kunstgræs i ”skolegården”.

Fri offentlig anvendelse efter skoletid

Dette store aktivitetsområde kan- og må samtidig bruges efter skoletid og i weekenderne af børnefamilier, unge eller andre, som kan bruge områdets muligheder.

Træskulpturer med værdi-ord

De store bøgetræer, der tidligere stod ved indgangen, var blevet ramt af råd, og flere af dem er lavet til smukke træskulpturer med forskellige skole- og værdimæssige inskriptioner (se billedet).

Se “projektside”, hvor vi har fulgt etableringen af det fine område.