2019. Medarbejdere. Historie. Fremtid

Skolens medarbejdere fotograferet en dejlig sommerdag 2018 på skolens nye amfiscene.

Medarbejderne skaber de gode læringsmiljøer

Skolens medarbejdere har altid være den vigtigste ressource for at kunne skabe de bedst mulige læringsmiljøer.

Som historien viser, har det også i næsten hele skolens historie været et helt centralt fokusområde, og Randers Realskole har igennem årene været et attraktivt sted at arbejde.

Det er vi naturligvis glade for, men vi ved også, at det ikke er noget, der kommer – eller forbliver – af sig selv.

Historisk forpligtelse

Skolens 150 års jubilæum er en begivenhed, der skal fejres og minde os om vores berettigelse som skole – men også vores forpligtelse til at fortsætte det store og fornemme arbejde, som generationer af skolefolk her på Randers Realskole har udført før os.

Jubilæet er også en påmindelse om det ansvar, vi har her og nu, for på bedste vis på et tidspunkt at kunne give depechen videre til næste generation, som skal føre skolens ånd og traditioner videre.