Afskedsreception for Kim Poulsen

Kim Poulsen har efter 41 år på Randers Realskole valgt at gå på pension. Kim har i en lang årrække været en særdeles afholdt afdelingsleder i bl.a. 9. og 10. klasse. Anledningen blev derfor behørigt fejret med taler, sang og gaver.

Skoleleder Hans Myhrmann bød velkommen, og han holdt også tale for Kim – som der også var mange andre, der gjorde. Alle havde gode og også sjove ting på hjertet at fortælle om- og til Kim. Undervejs var der smuk sang fra skolens kor “krydret” med hyggeligt samvær om bordene.

Tak til de mange kollegaer, tidligere kollegaer, tidligere elever, samarbejdspartnere og Kims familie og venner, der alle var med til at sige et flot og hjerteligt farvel til Kim, der vil blive savnet på skolen.

Se de mange gode billeder fra receptionen nedenfor (Foto: Klaus Bøge)