Lars Bang har valgt at gå på pension

En stor kapacitet forlader skolen til sommer

Efter en imponerende indsats igennem 38 år har vores afdelingsleder, Lars Bang, valgt at gå på pension.

Lars stopper på skolen til sommerferien, og da Lars har fortalt os om sine pensionsplaner i rigtig god tid, er vi allerede i fuld gang med at lede efter hans afløser. Vi offentliggør således allerede i dag en jobannonce, hvor vi søger en ny afdelingsleder.

Fra ledelsens side har vi stor respekt for Lars’ beslutning om at stoppe, så han på denne måde efter et langt arbejdsliv også får mere tid til sin familie. Samtidig er vi meget opmærksomme på, at det er en stor kapacitet, der forlader os, når vi rammer sommerferien.

Når tiderne tillader det, vil vi derfor naturligvis markere, at Lars Bang går på pension, så vi kan få sagt ordentligt farvel og tak for den kæmpe store indsats.

Link til jobannonce