Lyt til denne side med ReadSpeakerLyt

Skolekredsmøde 27. september 2022

Bestyrelsesformand Dorthe Østerby bød velkommen til det kombinerede skolekredsmøde og repræsentantskabsmøde. Anne Wolthers blev valgt som dirigent, og herefter afholdt bestyrelsesformand Dorthe Østerby og skoleleder Hans Myhrmann hver en beretning om skolen her og nu, økonomi, bygningsvedligehold, samfundsansvar, status på implementering af strategien m.m.

Et andet interessant punkt på programmet var oplæg om praksisfaglighed, hvor lærerne Mette Søndergaard og Jan Brøndum levende fortalte om billedkunst, innovation, praksisfaglighed og entreprenørskab.

Slutteligt var der valg til bestyrelsen, hvor der bl.a. blev valgt to nye medlemmer: Stine Sørensen blev valgt af klasserepræsentantskabet og Mikael Kristoffersen blev valgt til formand for repræsentantskabet. Sidste billede i billedgalleriet viser Stine og Mikael på hver sin side af Dorte Østerby.

Læs mere i referatet (HER) og se billeder nedenfor.

Se oversigt over bestyrelsen