Til forsiden

Fælles dag for 10. klasserne - med ca. 160 på gulvet samtidig
Som en aktiv indgang til foråret var der arrangeret en fælles "ryste-sammen-dag" for alle seks 10. klasser. Ialt ca. 160 elever var på plads i Realskolens Idrætshal, hvor der efter fælles opvarmning var en række teamøvelser, der både krævede godt samarbejde i grupperne og samtidig gav sved på panden. Der blev også arbejdet med at lave individuelle målsætninger for skoleåret, så dagen bød på blandet hjerne- og benarbejde. Et godt benarbejde viste sig også at være en stor fordel, da der blev spillet op til folkedans! Alt ialt en både dejlig og udfordrende dag, hvor alle bidrog til den gode stemning og gik på med krum hals.

free gallery lightboxby VisualLightBox.com v5.9

Randers Realskole    Fabers Allé 3    8900 Randers C    Tel. 8712 3230    Fax 8712 3238    info@randers-realskole.dk