Til forsiden

Reception i anledning af generationsskiftet på Randers Realskole
20. juni afholdt skolen reception i anledning af det tidligere annoncerede generationsskifte. Skoleleder Karsten Pedersen har som bekendt valgt at gå på pension pr. 1. august 2014, og udviklingschef Hans Myhrmann bliver ny skoleleder.   Se tidligere opslag

Receptionen blev afholdt fredag 20. juni kl. 14-17 i skolens forhal, og rigtigt mange mennesker havde valgt at starte deres weekend med at komme forbi og være med til at festligholde dagen. I en afslappet atmosfære af hygge, muntre samtaler og brede grin, garneret med et let, men lækkert traktement og talere, der virkeligt forstod at løfte stemningen, blev receptionen et smukt farvel og tusind tak til Karsten Pedersen og et goddag og velkommen til Hans Myhrmann, der passende af bestyrelsesformand Christian Bjørn blev udstyret med et badge med påskriften "Ny i job".

Klik og se de mange billeder

free gallery lightboxby VisualLightBox.com v5.9

Randers Realskole    Fabers Allé 3    8900 Randers C    Tel. 8712 3230    Fax 8712 3238    info@randers-realskole.dk