Børn hjælper børn

Børn løber for børn og indtjener 175.000 kr. til Børnecancerfonden

425 elever fra Randers Realskole har løbet 175.000 kr. ind til Børnecancerfonden. Pengene blev doneret til fonden ved et arrangement fredag 17. april i Randers Real Idrætshal.

Sponsorer betalte beløb pr. løbet omgang
Fredag før påske deltog Randers Realskoles indskolings- og mellemtrinselever (0.-6. klasse) i Team Rynkeby Skoleløbet til fordel for Børnecancerfonden. Forinden havde eleverne været hjemme og finde sponsorer, som sponsorerede et beløb pr. omgang, der blev løbet på Skovbakken.

Donationen overdraget ved arrangement
Bidragene, store som små, er nu blevet afleveret og talt op i banken, og det er blevet til et beløb på over 175.000 kr. Det blev fejret fredag d. 17. april kl. 08.00 til en morgensang i Randers Real Idrætshal. Her blev beløbet afsløret for børnene, og medstifter af Team Rynkebyløbet Annnette Jellesen holdt en kort takketale. (se billeder fra arrangementet)

Yderligere information kan fås ved at kontakte Anders Stampe, lærer og Team Rynkeby Rytter, tlf: 3161 2282.