Skolekredsmøde 26. september

Et nyt skoleår er i fuld gang, og tirsdag 26. september afholdt vi kombineret skolekredsmøde og repræsentantskabsmøde. Bestyrelsesformand Dorthe Østerby og skoleleder Hans Myhrmann holdt hver deres beretning om skolen, hvor fokus var økonomi, investering i hallen, trivsel blandt eleverne samt andre relevante emner, der har samfundets og politikernes interesse for tiden som f.eks. telefon/skærmpolitik i skolen samt fremtiden for 10. klasse.

Vores nye tilsynsfører, Arne Pedersen, havde også ordet, hvor han kom ind på sit arbejde som ny tilsynsfører her på skolen. Vi glæder os til samarbejdet, som allerede er godt i gang.

Til slut var der valg til bestyrelsen, hvor Christian Moestrup blev genvalgt fra forældrekredsen, Christian Adriansen blev genvalgt som klasserepræsentant, og Lars Rønnov blev valgt ind fra klasserepræsentantskabet. Tina Mariager Jensen blev valgt til repræsentantskabsformand. Vi glæder os til samarbejdet i bestyrelsen.

Se bestyrelsen her

Tak for en god aften og den store opbakning.

Se billeder nedenfor.