Lyt til denne side med ReadSpeakerLyt

Realskolens Venner

Følg os på LinkedIn

Realskolens Venner

Realskolens Venner er en stor kreds af forældre, tidligere elever og øvrige, der har interesse for Randers Realskole.

Formålet med foreningen er at støtte det gode skolemiljø for elever på Randers Realskole.

Der kan f.eks. være tale om at støtte sociale arrangementer, at sikre, at alle elever kan deltage i klasserejser eller at bidrage til studie- og sprogture, sprogskole m.m.

Der kan søges om støtte

Der kan søges støtte til mange formål – naturligvis forudsat, at de er relevante i skolesammenhæng. Både elever/forældre og lærere kan søge om støtte.

Elever og forældre kan f.eks. søge støtte til studie eller specifikke læringsforløb uden for skoleregi. En lærer kan eksempelvis søge støtte til et konkret læringsarrangement både i og uden for skolen.

Der kan også søges støtte til sprogrejser:
Læs mere her.

Bidrag med dit medlemskab

Medlemskab koster 150 kr. om året, og alle med interesse for skolen er velkomne.

Forældre med børn på skolen betaler via skolepengene 15 kr. ti gange om året.