7. – 9. klasse

Et sikkert afsæt for fremtiden

I udskolingen har vi fokus på den gode synergi mellem trivsel og høj faglighed. Trivsel og forståelsen af ”gensidig respekt” er grundværdier i både undervisningen og for relationerne mellem elever, lærere og hjemmet.

Vi ser den enkelte elev som et ”helt menneske”, der ikke kun skal udvikle sig fagligt men også personligt og socialt. Selv om vi er kendt for høj faglighed i undervisningen, har vi skarpt fokus på god trivsel som en afgørende forudsætning for læring.

Fagligt støtter vi eleverne til at bruge deres evner og blive så dygtige som muligt ud fra den enkeltes kompetencer. Vi arbejder i hele skoleforløbet med at integrere dannelse, innovation og praksisfaglighed og skabe læringsmiljøer med nysgerrige, vidende, samarbejdsvante og kritisk funderede og dygtige elever, der får det bedste afsæt til videre uddannelse og et fremtidige liv

Kontakt:

Kontakt venligst afdelingslederne for 7. – 9. klasse, tlf. 8712 3230 eller mail:

Afdelingsleder Birthe Diederich: birthe@randersrealskole.dk
Afdelingsleder Jeppe Thomassen: jeppe@randersrealskole.dk