Skolefester med fællesskabet i centrum

Fællesskabet er altid i fokus på Randers Realskole, og en god fest er i den grad med til at styrke fællesskabet og skabe fælles oplevelser og minder.

MGP-fest
SFO’en holdt et brag af en MGP-fest i hallen, hvor børnene optrådte for hinanden og deres familier. Børnene havde øvet dans og koreografi, koordineret outfits og sat hår, så alle strålede på scenen.

SFO
I maj kulminerede et spændende tema-forløb med en super sommerfest i det dejligste sommervejr. Børnene havde i ugerne op til festen arbejdet med forskellige dyr, og der var mange sjove aktiviteter som f.eks. ”fang haletudser, frøhop, skydebane, stærk myre og kæphestebane”. Dagen sluttede med aftensmad i det gode vejr.

Mellemtrin
Som kulminationen på mellemtrinnets emneuge om spil og spiludvikling holdt de skolefest med kæmpe disko, dans og selvfølgelig spilhygge, hvor de blandt andet kunne prøve deres egenproducerede spil.

7. og 8. årgang

450 elever fra 7. og 8. klasse holdt et brag af en skolefest i april måned, hvor der var stillet op med mange forskellige aktiviteter lige fra bumper balls, rodeotyr, dans, kagepyntning, wellness, brætspil og meget mere. Det var en rigtig sjov og hyggelig aften.

10. klasse galla
Vores 10. klasser holdt tidligere på året gallafest, hvor eleverne havde fundet deres fineste tøj frem og pudset danseskoene. Her blev der danset folkedans, men også hygget med bordfodbold, Fifa, selfieboks mm.