Tilmelding til Åbent Hus 10. klasse

Nedenfor kan du tilmelde dig Åbent Hus-arrangementer for skoleåret 2025-2026

Randers Realskoles 10. klasse har unikt fokus på ”life skills” og høj faglighed. Det skaber en dynamik, hvor du får det løft, du har brug for, hvad enten det er fagligt eller personligt.

Undervejs i skoleåret kan du med vores mange modulfag sætte dit helt eget præg på skemaet – uanset om du kan lide fysisk aktivitet eller forløb med personlig og social fordybelse. Her kan du f.eks. vælge: mad og kultur, crossfit, mindfulness, krea-værksted og meget andet.

I løbet af skoleåret har vi et stort fokus på det sociale fællesskab, hvor vi tager på introture, udfordrende adventuretur og har forskellige tværfaglige forløb, der er med til at styrke relationerne på tværs af klasserne.

Det hele foregår i et studiemiljø på Tradium, hvor du går sammen med elever fra både handelsgymnasiet, teknisk gymnasium og erhvervsuddannelserne. 10. klasse er derfor den perfekte start på din videre ungdomsuddannelse.

Som en del af vores 10. klasse-koncept har du også mulighed for at være en del af Randers ElitesportsCollege.

Læs meget mere om vores 10. klasse

Klik på annoncen for at downloade som pdf