Vores 725 elever fra 0.-7. klasse har løbet for FANT

I dag har vores 725 elever fra 0.-7. klasse løbet til fordel for FANT – for a new tomorrow. Det er efterhånden en tradition, at vi løber påskeferien i gang i den gode sags tjeneste, og vi kan ikke komme på en ret meget bedre måde at starte ferien på.

Det er en vigtig del af vores strategi at lære vores elever om social ansvarlighed og den værdi, det giver, når man gør noget godt for andre! Derfor har vores tætte samarbejde med FANT stor værdi for os og vores elever – at vi kan være med til at gøre en forskel.

Tak til alle elevernes sponsorer. Vi glæder os til sammen med FANT at kunne afsløre det indsamlede beløb efter påske.

Tak også til Realskolens Venner, der sponserede frugt til alle de hårdtarbejdende løbere.

Godt gået/løbet af alle vores seje elever, som nu er sendt på velfortjent påskeferie.

Se video og billeder nedenfor.