Første skoledag for vores førskolebørn

Lørdag 26. februar afholdt vi 1. skoledag for vores førskolebørn, der “for alvor” starter mandag 28. februar. På en flot og næsten forårsagtig dag mødte 50 spændte børn og deres forældre op til denne første skoledag.

Efter en kort velkomst var der fælles morgengymnastik, inden børnene gik i grupper. Her havde de samling, fælles aktiviteter på legepladsen, blev fotograferet og var i motorikrum med fodmassage samt forhindringsbane. Heldigvis var der indlagt en lille pause, så der også var tid til at spise pizzasnegle og få lidt at drikke.

Realskolens Venner havde sponseret bl.a. net med læse-højt-bøger i, som kan være med til at give familierne en god læsestart  🙂  Mere om Realskolens Venner

Der er blevet skabt nye venskaber, og både børn og voksne har fået hilst på hinanden. Efter nogle skønne og aktive timer blev der sagt på gensyn og ”vi ses på mandag”.

Se billederne nedenfor.