17. maj 2024: Sidste skoledag for 9. og 10. klasserne

Fredag 17. maj fejrede vores 9. og 10. klasser sidste skoledag. I et helt fantastisk sommervejr var der liv og glade dage på skolen, hvor eleverne var klædt festligt og flot ud.

Klasserne startede dagen ud med morgenmad, inden alle mødtes på skolen til hygge og fejring. Der blev spillet fodboldkamp – lærerne mod eleverne – som lærerne vandt efter straffesparkskonkurrence. Herefter gik alle i hallen, hvor lærerne fremførte en sjov og underholdende revy for eleverne. Efter lidt mad og drikke var det tid til, at eleverne tog videre for at fejre dagen.

Det var en rigtig dejlig dag med glade elever og godt fællesskab. Tak til vores medarbejdere for at være med til at skabe en uforglemmelig dag for eleverne.

Se billederne nedenfor.