Afskedsreception for Lars Bang

Realskolens Idrætshal var den festlige ramme for skolens afskedsreception for Lars Bang.

Lars har efter 38 år på skolen valgt at gå på pension, og hans store indsats for skolen skulle naturligvis markeres.

Der var blandt andet taler fra skoleleder Hans Myhrmann og flere af skolens medarbejdere, hvoraf nogle også sang kor, så ikke et øje var tørt.

Lars Bang har været en særdeles afholdt afdelingsleder, og dette blev kraftigt understreget i talerne. Samtidig besidder han den helt rette blanding af menneskelige og faglige kompetencer – krydret med et humoristisk ”glimt i øjet”, hvilket også blev fremhævet.

Lars vil i høj grad blive savnet på skolen, men vi glæder os til at hilse på ham, når han besøger os på skolen som farfar til 3 børn – hvoraf et par stykker var med i eftermiddag 🙂

Se de mange gode billeder nedenfor