Lyt til denne side med ReadSpeakerLyt

Fantastisk storlejr 2024

Vores 200 børn i indskolingen var i uge 22 på storlejr på Sletten ved Ry.

Det naturskønne område indbyder i høj grad til oplevelser og leg i naturen, og eleverne fik bygget huler, snittet pinde, lavet bue og pil, der blev hygget om bålet med fællessang og gået tur til Himmelbjerget. Det har været en helt igennem dejlig tur med skønne børn. Fællesskabet har været i fokus, og eleverne har været sammen på tværs af klasser og årgange.

Tak til vores lærere og pædagoger, der var med på turen, samt vores køkkenpersonale, der hver dag sørgede for, at maverne blev fyldt med lækker og nærende mad. Ikke mindst en stor tak til de mange frivillige forældre, der var med til at gøre turen mulig.

Vi er ikke i tvivl om, at det er en flok glade, men trætte børn, der er kommet hjem med rygsækken fuld af gode oplevelser.

Se video og de mange gode billeder nedenfor.