Hans Myhrmanns 25-års jubilæum som leder på Randers Realskole

Onsdag 1. november 2023 kunne skoleleder Hans Myhrmann fejre 25-års jubilæum i skolens ledelse. Hans har været ansat på Randers Realskole i 34 år og siden 1. november 1998 som en del af skolens ledelse. I 2014 blev Hans udnævnt som skoleleder.

Hans blev fejret blandt kollegaerne på lærerværelset med kage og et par ord fra udviklingschef Christian Møller. I sin tale beskrev han Hans som et skolemenneske med stort S, som brænder for at udvikle de bedste rammer for ansatte og elever, og som er ekstremt dedikeret og vidende.

I talens mere muntre del blev Hans beskrevet som en hård men retfærdig person, der med årenes løb er blevet mere mild – især efter børnebørnenes ankomst. Hans blev også komplimenteret for sine vilde dansemoves.

Til sidst fik Hans overrakt en god flaske vin, som efter sigende skulle leve op til nogle af Hans’ værdier: Kompromisløs kvalitet.

Stort tillykke til vores fantastiske skoleleder med det flotte jubilæum.

Se billederne nedenfor.