Julefryd ved årets julekoncert

Julekoncert tirsdag 5. december:

”Julefryd og julefred” sænkede sig stille ned over skolen i går aftes, da årets julekoncert blev afholdt på Randers Realskole.

De skønneste barnestemmer i  smuk harmoni med tonerne fra instrumenterne fik publikum til for en stund at glemme alt om travlhed i december. Alle elever leverede en flot indsats, og  man kunne som publikum ikke lade være med at nynne og rocke med på de kendte julesange.

I år var koncerten delt i to, således at eleverne fra 4. til 6. klasse optrådte for deres forældre før pausen, og efter pausen spillede vores ældste elever for deres forældre. Efter hver koncert var der mulighed for en kop kaffe eller en sodavand i hyggelig samvær med andre børn og voksne i Glasbygningen.