Kom godt igang arrangementer 10. klasse

Frisk mod og dejlig gejst

Vi har her i februar afholdt ”Kom godt i gang” arrangementer for vores nye 10. klasser, der kommer til at have deres daglige gang på Tradium.

Både til vores “almindelige” 10. klasser og klasserne til ElitesportsCollege har der været stor interesse og rigtigt mange ansøgere.

Eleverne er alle blevet “udsat for” forskellige prøvelser 🙂  De er bl.a. blevet sat overfor hinanden i diverse aktiviteter, men også deres faglighed og engagement er blevet prøvet af.

Selvom enkelte af øvelserne måske har været lidt grænseoverskridende for nogle, har alle eleverne udvist fint mod og gejst.

Vi glæder os meget til at byde alle nye elever velkommen, og vi er sikre på, at eleverne får et forrygende og spændende år på Tradium.

Øverste fotogalleri er fra det fælles arrangement.

Det nederste galleri er fra optagelsesarrangementet vedr. ElitesportsCollege.

Billeder: Klaus Bøge