Kost, motion, søvn og motivation

Julie Høgh: Vigtigt med en sund balance

7. klasserne har haft spændende besøg af Julie Høgh, der på en god og inspirerende måde fik fortalt eleverne om vigtigheden af den rette mængde af motion, kost, søvn og motivation, når man gerne vil blive god til at gå i skole eller være god til sin idrætsgren. Ordet ”balance” var kodeordet for hele foredraget.

Eleverne var meget fokuserede – så hvis de kommer hjem og kræver ændringer i madplanen eller beder om at komme tidligere i seng uden telefon/tv, så har de forstået budskabet. En stor tak til Julie for hendes fornemme oplæg.

Når Julie ikke arbejder på skolen, er hun personlig træner i CrossKompagniet. Hun er uddannet sygeplejerske, personlig træner, instruktør i crossfit level 1 – og lige nu er hun ved at afslutte eksamen som vanecoach. https://www.facebook.com/ptjuliehoegh/

Individuel snak med Julie?
Hvis I forældre sidder med jeres børn og tænker, at det ville være dejligt med en ekstra individuel snak med Julie, så har skolen og Realskolens Venner sponsoreret hende, så egenbetalingen for elever kun er 100 kr. I skal kontakte Julie gennem mailen: jhc@randersreal.dk

Se billederne nedenfor.