Nyt spændende fag: Praksisfaglighed

Praksisfaglighed skudt i gang med kuglebaner

Praksisfaglighed er det nyeste fag på skemaet, og vi har fået startet rigtig godt med et projekt, hvor vores 230 elever i de ni 7. klasser var samlet på Skovbakken tæt ved skolen.

Med genbrugsmaterialer primært fra skolens seneste byggeri blev der udtænkt, kreeret og bygget kuglebaner i den helt store stil. Her var samarbejde, faglighed, innovation og de nye tanker omkring praksisfaglighed sat i spil i “virkeligheden”. Sikke en energi, der blev lagt i det projekt. Dejlig gejst og engagement  🙂

Vi glæder os til mange flere projekter, hvor fællesskab, engagement og virkelyst er vigtige nøgleord.

Tak til alle og til tovholderne Mette Søndergaard og Jan Brøndum – og en stor tak også til Kristian Vinther Brøndum for den super flotte video.

Se video og billederne nedenfor.

Video: Kristian Vinther Brøndum