Jul med Realskolens Venner – så er det også Jonna & co.

Æbleskiver, klementiner

– og Jonna & co.

“Nu tændes 1000 julelys” lød det i indskolingen på Randers Realskole ved morgensangen. Nissehuer og julepyntede klasser vækker juleglæden alle steder på skolen.

Realskolens venner er traditionen tro igen i år vært ved uddelingen af æbleskiver og klementiner til alle elever og personaler på skolen. 10 kl. eleverne holder jo til på Tradium, så de får speciel levering med pedel. 🙂

Hele arrangementet ligger i trygge faste hænder – nemlig hos Jonna og et par hjælpenisser i form af Jette og Lis.

Jonna pakker klementiner og varmer æbleskiver til alle fra tidlig morgen. Over 4000 æbleskiver og 1200 klementiner bliver det til. Jonna er ligeledes ansvarlig for Realskolens Venner´s uddeling af isvafler i forbindelse med Kristi Himmelfarts dag og uddeling af frugt og vand ved skolens motionsdag.

Vi, Realskolens Venner og børnene, er dybt taknemlige for dette frivillige arbejde, Jonna bidrager med.