Rikke Lykke bliver afdelingsleder for skolens SFO

Det er et velkendt “Randers Realskole-ansigt”, der bliver vores nye afdelingsleder for SFO’en. Rikke Lykke har været ansat på skolen siden 2012, hvor hun har fungeret som pædagog i skolens SFO.

“Vi glæder os til samarbejdet med Rikke, som vi jo allerede kender som en yderst kompetent og engageret medarbejder. Rikke har de sidste to år prøvet kræfter med ledelse, da hun siden 2020 har været souschef i SFO’en, hvilket hun har klaret på bedste vis”, siger skoleleder Hans Myhrmann.

Om de nye udfordringer siger Rikke: “Selvom jeg ikke er ny i SFO’en, så sker der noget nyt hver dag, når man er omgivet af glade børn og voksne, hvilket motiverer mig meget. Jeg tror ikke man kan finde noget, der er mere livsbekræftende at arbejde med, og jeg glæder mig over at være her, hvor det hele startede for 10 år siden. SFO’en er en vigtig del af Randers Realskole, og er i høj grad medvirkende til at give børnene tryghed og trivsel – en vigtig start på et godt skoleliv og fritidsliv efter skoletid”.

Ansættelsen af Rikke Lykke skal ses som en del af de organisationsændringer, der allerede er lavet her i foråret. Rikke overtager således den del af Jan Frederiksens opgaver, der specifikt vedrører SFO, og Jan fortsætter som afdelingsleder af indskolingen.

Afdelingslederne er nu:

• SFO: Rikke Lykke
  • 0. – 3. klasse: Jan Frederiksen
  • 4. – 6. klasse: Jonas Munch
  • 7. – 9. klasse: Birthe Diederich og Jeppe Klindt Thomassen
  • 10. klasse: Martin Middelboe Eriksen
  • Administration: Marlene Bjørn

Se mere om den samlede ledelse her: randersrealskole.dk/skolens-ledelse/