Skolekredsmøde 18. april 2023

Skolekredsmøde med valg af ny tilsynsfører

Samt oplæg med Lola Jensen

Tirsdag d. 18. april afholdt vi et velbesøgt skolekredsmøde. Det er efterhånden en tradition, at vi starter vores skolekredsmøder med et spændende oplæg. Denne gang var det familievejleder Lola Jensen, som holdt et humoristisk og tankevækkende oplæg om familieliv, forældreskab og barndom.

Herefter bød bestyrelsesformand Dorthe Østerby velkommen og fortalte om bestyrelsens arbejde, hvorefter skoleleder Hans Myhrmann gav seneste status på aktuelle emner og tiltag på skolen.

Skolens revisor, Anders H. Mortensen fra Redmark, fremlagde skolens regnskab, inden Augustus fra 5.C præsenterede sit spændende og innovative projekt om havregrød og halm som erstatning for hård plast. Augustus er med projektet gået videre til finalen i Unge Forskere, som afvikles i næste uge.

Derudover fik vi taget afsked med tilsynsfører Kurt Ernst efter seks gode år. Det har været et alletiders samarbejde, som vi har været utrolig glade for. Efterfølgende blev Arne Pedersen valgt som ny tilsynsfører for de kommende to år.

Tak for en god aften til de mange fremmødte.

Se billederne nedenfor.

Referat fra møderne kan altid ses på denne side: Styrelse, vedtægter, referater