Spændende OSO-projekter i 10. klasse

Kick ud – Randers frem i tiden!

I 10. klassernes OSO-uge (Obligatorisk Selvvalgt Opgave) skal eleverne innovere på, hvad der kan gøre Randers til en bedre by at flytte til – samt fastholde unge mennesker at blive i.

Ud over at finde ideer til at gøre Randers by mere attraktiv skal eleverne i løbet af ugen lave interviews med kompetencepersoner, som har relation til gruppernes ide. En del af arbejdsprocessen for eleverne er at lave en pitch, en kampagneplakat og en stand, som skal understøtte deres ide.

Finale 30. november med 14 erhvervsfolk

På finaledagen d. 30.november vil 14 erhvervsfolk fra Randers bedømme elevernes arbejde. Grupperne skal som afslutning præsentere deres ide og arbejde i en messestand. Her skal de pitche for dommerpanelet, som efterfølgende vil kåre en vinder.

Se billederne nedenfor.