Forrygende storlejr i indskolingen

Fantastisk storlejr for 0.-3. klasse

Vi har i år haft den mest forrygende, fantastiske og aller bedste storlejr – i det smukkeste vejr, vi kunne tænke os.

Alle indskolingsbørnene fra 0.-3. klasse, en håndfuld lærere, pædagoger samt hjælpsomme forældre har gjort det hele muligt. Vi kunne heller ikke have undværet det fantastiske- og arbejdsomme køkkenpersonale, som flere gange om dagen sørgede for, at vores maver blev fyldt med lækker mad.

Vores tema i år har været Astrid Lindgren, og vi har lavet aktiviteter og værksteder omhandlende Emil og Pippi. Da temperaturen var helt i top, endte en af aktiviteterne ud i en stor vandkamp. Vi lavede også en sæbebane, som ungerne synes var helt fantastisk sjovt.

Fredag havde vi en fantastisk afslutning på toppen af Himmelbjerget, hvor vi sendte 50 heliumballoner til vejs mod den blå skyfri himmel. Inde i ballonerne havde børnene lavet en lille seddel med en tegning og et link til en oprettet facebook-side, hvor finderen kan skrive, hvor de har fundet ballonen. Det var en kæmpe stor oplevelse for børnene og samtidig en rigtig god afslutning på en fantastisk storlejr.

Vi er ikke i tvivl om, at I har fået nogle trætte og beskidte børn hjem med hovedet fuld af en masse spændende oplevelser. Tak for lån af Jeres skønne unger.

Mange hilsner
Indskolingspersonalet Randers Realskole.