Temauge og skolefester juni 2017

Både indskolingen og 4.-5. klasse afsluttede lærerige temauger med fest

0.-3. klasse

Skolefesten blev et dejligt punktum på indskolingens cirkus-temauge.

Den indøvede cirkusforestilling var ikke mindre end festlig, farverig og forrygende. Børnene fra 0. til 3. klasse optrådte for forældrene med en bred vifte af forskellige cirkusnumre. Der var blandt andet store marionetdukker, den oversavede dame, farlige dyr og ikke mindst kanonkongen Gustav.

Cirkusorkesteret skabte den velkendte stemning fra ”cirkusteltet”, og forældrene gjorde alt for at bakke de mange artister op med deres mange klapsalver. Scroll ned og se de mange gode billeder.

4.-5. klasse

Som afslutning på en spændende temauge, hvor emnet var 70’erne, var 150 børn fra 4. og 5. klasse inviteret til et brag af en skolefest tirsdag aften.

Der blev serveret pizza, sodavand, popcorn og slushice i massevis, mens gulvet blev slidt tyndt i diskotekets lysshow. Endelig blev der også spillet kongespil, bordfodbold m.m. – og i det hele taget hygget.

Stemningen var kort sagt i top, og alle havde en fantastisk god aften – hvad billederne nederst på siden (under de mange billeder fra indskolingens fest) også tydeligt fortæller.