Vi har ansat to nye afdelingsledere

Jonas Munch og Martin Middelbo Eriksen er vores nye afdelingsledere

Efter en længere ansættelsesprocedure med mange kompetente ansøgere – både interne og eksterne – har vi valgt Jonas og Martin til at varetage de to stillinger.

Både Jonas og Martin er velkendte ansigter på skolen, da de begge i en årrække har været lærere på skolen. Jonas og Martin har sideløbende med deres lærergerning taget lederuddannelse.

Jonas Munch bliver afdelingsleder for mellemtrinnet, hvor han afløser Birthe Diederich, der flytter op i 7. – 9. klasse.

Martin Middelbo Eriksen bliver vores nye afdelingsleder i 10. klasse, hvor han afløser Kim Poulsen, der efter 41 år på skolen går på pension til oktober.

Både Martin og Jonas “tyvstarter” i jobbet allerede her i foråret og vil løbende indgå i arbejdet frem mod sommerferien. De vil således være klar til at starte endeligt op, når det nye skoleår begynder i august.

Vi glæder os til at byde dem velkommen i ledelsesgruppen.

Jonas Munch
Ansat i 2012, 34 år