To nye børnehaveklasseledere

Christina og Iben bliver vores to nye børnehaveklasseledere

Vi har ansat to meget kompetente og dedikerede børnehaveklasseledere, Christina Manniche Jespersen og Iben Krause Madsen Olsen.

Christina har de seneste år været børnehaveklasseleder på Østervangsskolen i Randers.

Iben kommer fra en stilling som børnehaveklasseleder på Søndermarkskolen – også i Randers.

De starter begge den 1. juni, så der bliver god tid til at lære skolen, førskolebørnene og kollegaerne at kende. Lise Severinsen, der går på pension som børnehaveklasseleder til efteråret, bliver mentor, så de to nye kollegaer får en tryg og optimal start på Randers Realskole.

Christina (til venstre) og Iben ses på billedet sammen med skoleleder Hans Myhrmann (i midten) og afdelingsleder Jan Frederiksen.

Vi glæder os til samarbejdet  🙂