Translokation 2023 for 9. og 10. klasse

Onsdag 21. juni afholdt vi translokationer for vores 9. og 10. klasser. Det er altid en højtidelig og glædelig dag for vores mange elever, som nu dimitterer fra Randers Realskole – men også lidt vemodig. Nu venter livet derude, og vi håber, vi har været med til at give eleverne det bedst mulige afsæt.

Skoleleder Hans Myhrmann holdt dimissionstale for vores 9. klasser, hvorefter der blev uddelt præmier og legater.

I 10. klasse var afdelingsleder Martin Middelboe Eriksen vært ved arrangementet. Her holdt Thea Henneberg Mikkelsen og Clara Egholm Axel 10.B en flot elevtale, og årets lærertale blev holdt af Stine Ingeberg. Også her blev der delt præmier ud, og årets elev i 10. klasse blev Laura Salling Tange 10.C. Stort tillykke til alle!

Afslutningsvis mødtes alle klasser hver for sig med lærere og forældre for at sige et sidste og ordentligt tak og farvel.

Tak til forældre, lærere og ikke mindst alle elever for nogle gode år og et fantastisk samarbejde og god vind fremover.

Se videoer og billeder fra 9. klasse

Se videoer og billeder fra 10. klasse

NB: De mange billeder kan give lidt “load-tid”