Lyt til denne side med ReadSpeakerLyt

Translokation 2024 for 9. og 10. klasse

Onsdag 26. juni dimitterede vores 9. og 10. klasser fra Randers Realskole. Translokationen var som altid en højtidelig og festlig dag for både elever, forældre og lærere, men det er også altid med en vis portion vemod, når vi tager afsked med vores mange elever. Vi håber dog, at vi har været med til at give dem det bedst mulige afsæt for fremtiden.

Skoleleder Hans Myhrmann holdt dimissionstale for vores 9. klasser, hvorefter der blev uddelt præmier og legater.

I 10. klasse var afdelingsleder Martin Middelboe Eriksen vært ved arrangementet. Her holdt Frederikke Wiese og Mathilde Stampe en flot elevtale, mens årets lærertale blev holdt af Stine Ingeberg. Også blandt 10. klasserne blev der delt præmier ud. Årets elev i 10. klasse blev Nicoline Andersson. Stort tillykke til alle.

Efter de formelle arrangementer mødtes alle klasser hver for sig med lærere og forældre for at sige et sidste og ordentligt tak og på gensyn.

Tak til forældre, lærere og ikke mindst alle elever for nogle gode år og et fantastisk samarbejde. Vi ønsker jer alle alt held og lykke fremover.

Se videoer og billeder fra 9. klasse

Se videoer og billeder fra 10. klasse

NB: De mange billeder kan give lidt “load-tid”