Translokation 9. klasserne 27. juni 2018

Onsdag 27. juni afholdt vi translokation for vores ni 9. klasser. 225 elever var sammen deres forældre/familie, lærere og skolens ledelse i et feststemt humør, og arrangementet – der traditionen tro var både højtideligt, hyggeligt og festligt – blev musikalsk indrammet af både fællessang og musik af skolens orkester.

Der blev holdt flotte taler af både elever, lærere og ledelse. Skolebestyrer Hans Myhrmann holdt translokationstalen, hvor han bl.a. pointerede, at det var vigtigere at blive til “nogen” end at blive til “noget”… Herefter blev der uddelt “flidspræmier”, kammeratskabspris mv., og afslutningsvis var elever og forældre inviteret til et arrangement med deres klasse, hvor de fik mulighed for at sige et mere personligt “farvel og tak”.

Scroll ned og se billeder fra arrangementet