Vi skal til VM i skolehåndbold

Pigerne skal til VM i Frankrig

Pigerne fra Randers ElitesportsCollege har kvalificeret sig til VM i skolehåndbold, der foregår i Rouen i Frankrig i marts måned.

Ved finalestævnet i Ikast var pigerne lige en tand bedre end værterne fra Ikast/ISI og vandt 26-22.

Målscorere i finalen:

Camilla Broberg: 1, Louise Engstrøm: 3, Sarah Lillegaard: 3, Thilde Lind: 2, Louise Søndergaard: 6, Rikke Thorngaard: 6, Rikke Tornbjerg: 3, Amalie de Place: 2, Anne Lassen: 1

Der er ingen tvivl om, at der venter pigerne en kæmpe oplevelse, når det hedder VM fra den 11. til den 19. marts. Vi har deltaget 2 gange tidligere og det er en helt speciel oplevelse at spille disse internationale kampe under fremmede forhold.

Vores drenge var også i finalen, men de tabte desværre til Ikast/ISI efter en tæt kamp.