Samarbejde med FANT (For a new tomorrow)

Randers Realskole har indgået et samarbejde med FANT, der står for ”For a new tomorrow”. Det er et spændende projekt, der vil støtte piger/kvinders rettigheder og pigers ret til at dyrke sport i Sierra Leone, der er beliggende i det vestlige Afrika.

Projektet har som hovedmål gennem sport/håndbold og fodbold at uddanne piger i demokratiske principper og menneskerettigheder.

Tidligere håndboldlandsholdsspiller Josephine Touray er Administrativ Chef i FANT, og projektleder på projektet HAND, Handball For a New Destiny, er vores kontaktperson. Se mere om HAND/FANT

Vi vil fortløbende skrive om vores samarbejde med FANT nedenfor.

Tak til Cecilie Hauerberg fra FANT for den fine hilsen fra Sierra Leone! På Randers Realskole er vi både glade for og stolte over samarbejdet med FANT.