Skolekredsmøde 25. april 2024

Torsdag 25. april afholdt vi skolekredsmøde, hvor vi endnu engang indledte mødet med et spændende oplæg. I år havde vi inviteret Jeppe Klitgaard Stricker, der gjorde os meget klogere på AI i uddannelsessektoren. Det var et særdeles interessant oplæg.

Efter en pause med hyggeligt samvær og en sandwich bød bestyrelsesformand Dorthe Østerby velkommen og fremlagde sin beretning om bestyrelsens arbejde. Skoleleder Hans Myhrmann gav status på aktuelle emner på skolen, blandt andet de kommende eksamener, storlejr for indskolingen, den nye folkeskoleaftale og Realskolens Venner.

Herefter blev der fremlagt regnskab af skolens revisor, Anders H. Mortensen fra Redmark, inden vores tilsynsførende Arne Pedersen gjorde status på årets besøg og observationer.

Tak for opbakningen og det store fremmøde.

Se billeder nedenfor.