Translokation 2022 for 9. og 10. klasse

Onsdag 22. juni blev der afholdt translokationer i 9. og 10. klasse, og det blev traditionen tro både en højtidelig og festlig aften.

I 9. klasse var der dimissionstale ved skoleleder Hans Myhrmann, og Jonathan Bech Houmann fra 9. F holdt elevtalen.

I 10. klasse var det Emma S. Uhrenholt, der var årets elevtaler, og derudover holdt Stine Ingeberg årets lærertale, mens den nye afdelingsleder for 10. klasse, Martin Middelboe Eriksen, var vært ved arrangementet. Årets elev blev Alma K. Jensen.

Efter talerne var der bl.a. uddeling af præmier og legater.

Se videoer og billeder fra 9. klasse (inkl. legatmodtagere og 50 års jubilarer samt årets elevtaler Jonathan Bech Houmann sammen med Hans Myhrmann.

Se videoer og billeder fra 10. klasse (inkl. legatmodtagere og årets elev Alma K. Jensen sammen med Jan Brøndum og Christina Paustian Madsen samt årets elevtaler Emma S. Uhrenholt sammen med Hans Myhrmann.

NB: De mange billeder kan give lidt “load-tid”